180615 wycieczka

Uczniowie klas III a, b i d szkoły podstawowej  uczestniczyli w trzydniowej wycieczce Wieliczka- Murzasichle- Kraków.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy kopalnię soli  w Wieliczce, wpisaną na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO.  Następnie udaliśmy się do pensjonatu ,,Jędruś” w Murzasichle. Późnym popołudniem  w miejscu zakwaterowania dzieci uczestniczyły w zajęciach sportowo-rekreacyjnych, a  wieczorem w dyskotece.

Drugiego dnia wybraliśmy się do Sanktuarium na zakopiańskich  Krzeptówkach, a następnie na górską wyprawę, którą rozpoczęliśmy w Kirach skąd przez Polanę Białego Potoku udaliśmy się do Doliny Lejowej, a potem  do Doliny Kościeliskiej, gdzie zjedliśmy pyszne, świeże oscypki. Dzień ten zakończyliśmy na chochołowskich termach.

Trzeci dzień wycieczki to zwiedzanie Krakowa. Byliśmy na Wawelu, w Smoczej Jamie,  później zwiedzaliśmy Stare Miasto, Sukiennice i kościół Mariacki. Dużą atrakcją dla dzieci była wizyta w muzeum klocków lego History Land. Na koniec pobytu w Krakowie zjedliśmy obiad, po którym udaliśmy się w drogę powrotną do Częstochowy.